فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 طرح جدید کالا فرش-فرش شادرخ

فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 طرح جدید کالا فرش-فرش شادرخ

با این‌حال این فرش 1200 شانه گل برجسته به ‌خاطر داشتن فرورفتگی و برجستگی‌های زیاد، به‌مرور زمان آسیب خرید فرش ۱۲۰۰ شانه می‌بیند. چراکه شستشوی آن‌ بسیار سخت است و آلودگی در میان این فرورفتگی‌ها نفوذ می‌کند. از طرفی الیاف و نخ‌های به‌کار برده شده در بافت آن نازک هستند و با گذشت زمان نسبت به دیگر فرش‌ها با شانه‌های کمتر از 1200 زودتر پوسیده می‌شوند. امروزه فرش ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش‌های پرطرفدار و مورد علاقه خانم‌ها هست و بیشتر مناسب اتاق پذیرایی است. این فرش‌ها با طرح و نقش بی‌نظیر خود، دل هر بیننده‌ای را می‌رباید.

  • فرش 1200 شانه همان طور که گفتیم چندان برای استفاده از آن در قسمت های پر تردد مناسب نیست.
  • تراکم بالا در فرش 1200 شانه، سبب استحکام و دوام بالای آن می شود؛ چون تعداد گره های بالا در یک متر از طول این بافته ها، ویژگی انسجام و توپری بین ریشه ها را به وجود می آورد.
  • همان‌طور که می‌دانید این فرش به دلیل تراکم بالایی که دارد بافت آن سفت است.

اگر شما هم قصد دارید تا یکی از بهترین انواع این مدل از فرش‌ها را تهیه و خریداری کنید، می‌توانید خرید فرش کاشان 1200 شانه را در اولویت‌های خود قرار دهید. در فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم بالا ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند. به دلیل شانه و تراکم بالا این فرش از الیاف بیشتری برای بافت آن استفاده می شود. به علاوه طراحی طرح های ظریف تر برای فرش های 1200 شانه باعث می شود این فرش نسبت به فرش های 700 شانه و 1000 شانه قیمت بالاتری داشته باشد. مثلافرش های ۱۲۰۰ شانهبه علت شانه و تراکم بالاتر از ۷۰۰ شانه ، از خاب و ضخامت کمتری برخوردار هست.

فرش 1200 شانه مدل فلورانس

این رنگ آرامش و اعتماد را در دکوراسیون ایجاد می کند و غم و اندوه را از بین می برد. بهتر است قبل از انتخاب ابعاد فرش دقت کنید که سایز را کوچکتر از فضا انتخاب کنید تا بین دیوار تا فرش 45 تا 50 سانتی متر فاصله باشد. سطح آن را با دست لمس کنید؛ دست شما نباید به سطح قالی بچسبد، پرزدهی آن نباید زیاد باشد و یک فرش 1200 شانه ماشینی باید سفت و محکم باشد و همچنین نباید بوی مواد پلاستیکی و نفتی بدهد. در بررسی مزایای فرش 1200 شانه می توان به ظرافت و جلوه زیبای قالی اشاره کرد. شباهت این فرش های ظریف همانند قالی های دستباف 80 رج تبربز است و طرح ها و نگاره های آن با جزییات کامل واضح است. فشردگی، توپری بین ریشه ها، یکی دیگر از مزیت های فرش 1200 شانه است.

فرش شکارگاه 1200 شانه ماشینی

اگر دکوراسیون منزل شما مینیمال است می توانید فرش طوسی 1200 شانه را با وسایل و مبلمان سفید رنگ یا صدفی و کرم لایت ست کنید. می توانید رنگ گل های قالی 1200 شانه طوسی را با رنگ دیگر وسایل یکسان بگیرید. فرش های 1200 با دستگاه های بافندگی HCI بافته می شوند که مسلما خرید این دستگاه ها برای تولید کننده هزینه بر است.

فرش کاشان – ۱۲۰۰ شانه مدل حوض نقره سیلور

فرش های دستباف گونه ماشینی از قبیل 1200 شانه به صورت فرش با رنگ زمینه بژ نیز تولید می شوند که جزو رنگ های جدید است. فرش های لوکس 1200 شانه با رنگ زمینه نقره ای برای دکوراسیون های مجلل و کلاسیک فوق العاده هستند و به راحتی می توانید فرش نقره ای را با مبلمان استیل طلایی، مبلمان چرمی قهوه ای در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی ست کنید. برای دکوراسیون های سلطنتی می توانید فرش نقره ای ریز بافت را با مبلمان قهوه ای یا شکلاتی ست کنید.